Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем със съединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем със съединител

    Колеги съединителя ми стърже,вибрира,получава се когато отделя,абе стържи доволно и звукът е гаден.моля кажете какво може да е,педала не потъва нито помпата вътре във купето е омаслена,само това вибриране и стържене.помагайте щото тая кола ме побърка.
    156 2,4jtd

  • #2
    ре

    хайде бе колеги никой ли незнае
    156 2,4jtd

    Comment


    • #3
      При потегляне и вибрация,наподобява на феродов диск,а най точно комплект съединител.
      Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
      Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

      Comment


      • #4
        ре

        добре а какви са симптомите на маховика
        156 2,4jtd

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Boriio Покажи съобщение
          добре а какви са симптомите на маховика
          уж разтрисане на предницата при потегляне с по малко газ

          Comment


          • #6
            И при мен като отпускам понякога стърже. Мисля, че е лагер помпата. Някой ден ще сменям комплект съединител, но да видим кога ще е. И като натискам при смяна на предавките при студено време присвирва.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Boriio Покажи съобщение
              добре а какви са симптомите на маховика
              Когато гасиш и се чува тракане.Също така и при подаване и отнемане на гаста се чува едно прихлопване.
              Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
              Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

              Comment


              • #8
                Незнам моята лагер помпа тотално се разби , но до последно не се чуваше никакво стържене, дори сега след като я заминих с чисто нова , докато се отделя съединителя се усещат леки вибрации , които преди ги нямаше
                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                Comment


                • #9
                  Решението е: сваляш кутията и то ще се види веднага кое е заминало, но принципната ти нагласа трябва да е за смяна на съединител+маховик, пък може и да минеш метър с второто
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #10
                    ре

                    Прехлопването май го имам когато подам газ на място и отпусна,точно когато се нормализират оборотите изтраква,ама аз имам ролка за смяна на обтяжният механизъм,и си мисля че е от нея
                    156 2,4jtd

                    Comment


                    • #11
                      Иначе моята лагер помпа като си отиваше много шумеше бих го определил нещо като дизел ставаше звука на колата и при натискане на съединителя звука спираше.
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                      Comment


                      • #12
                        Помпата няма отношение към проблема ти.От описанието,което даваш,мисля че проблема е частично скъсан феродов диск.Случвало ми се е на друг автомобил.
                        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                        Comment


                        • #13
                          ре

                          значи колега да не си мисля че е маховика така ли?
                          156 2,4jtd

                          Comment


                          • #14
                            За съжаление,може и той да го е отнесъл покрай диска.Колкото по-дълго го караш така,толкова по-голяма е вероятността да се прецака.
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                              Решението е: сваляш кутията и то ще се види веднага кое е заминало, но принципната ти нагласа трябва да е за смяна на съединител+маховик, пък може и да минеш метър с второто
                              Май ще е по-добре да е първото.............360-400лв.
                              Че второто ми се струва няколко метра по-дълго.........800лв.

                              Към колегата с проблема. Ако педала ти е твърд, съеденителя ти е за смяна.
                              За тресенето ще се въздържа, че цената става солена.........
                              sigpic
                              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                              147 JTDm 140-Малката манекенка
                              GT- JTDm 150

                              Comment

                              Working...
                              X